ElifMasalll oda gebelik testi gibi. Her gün düzenli yapıyorsun adetin bittikten sonra. Ne zaman t çizgisi c ile aynı koyuluktaysa o zaman yumurtlamış oluyosun o günü ve sonraki 2 günü değerlendiriyosun. Sonra çizgi silikleşmeye başlıyor. Adetine kadar bekliyosun. Sonrası zaten belli oluyor tuttu mu tutmadı mı diye