g13-13 İsimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum.Ama sitelere baktığımda güvenemiyorum.Daha önce yapan ve güvenilir bir site varsa önerebilir misiniz?
Ozlemmisss g13-13 Ben ablama ablam bana yaptırdı. Kumaşı deseni çok iyi Astralbaby den yaptırdık. Ama 15 20 gün içinde teslim oluyor ona dikkat et 😄
tugcee0 g13-13 Nevresim takımı ile birlikte yaptırdım canım 3 günde geldi instagram bebeqon sayfası ☺️
Mervegvn123 g13-13 instagram üzerinden bulup arastırdım madrebebek ten yaptırdım canım güvenilir teslımat süresi uzun biraz 20 gün sürüyor
merve_bulut Ozlemmisss bende dün o sayfadan sipariş verdim, kalitesi iyi demişsiniz sevindim buna banada bir arkadaşım önermişti 🌸
Denizzz1616 Butikbebecik den yaptırdık kalitesi müşteri memnuniyeti harikaydı kesinlikle tavsiye ederim
Ndkr g13-13 bianneatölyesinden yaptırdım Bir haftada elimde oldu daha önce de tablo yaptırmıştım tavsiye ederim
Honeymom17 Canim hobidik diye bi sayfa var biraz belki ucreti fazla olabilir ama inanilmaz guzel modeller var digerleri gibi sade degil işlemeli hep
Elifknt g13-13 @esilaaksesuar Instagram hesabı. Müslimden takım yaptırdım çok güzel geldi isim yazılı şekilde. Bir çok model de mevcut ♥️
ipekmom_ g13-13 bende nakisli_takimlar sayfasında yaptırdım çok güzel geldi kumaşı falan Ama bu tarz ürünlerde teslimat süresi biraz uzun olabiliyor 20gün kadar hatta bazıları daha fazla, bunu dikkate alarak sipariş ver canım