AsyaLina55 Hanimlar sag trafina ytip uyuyan var mi sola ytamiyorum acayip sekilde sirtim agriyor sirt ustu ytinca rhat ediyorum biraz birde sag birde sol gogsumun alti cok aciyor kburkalar mi sıkışıyor nedir cok kotuyum 23 hftaligim
Ucuza_insanlik_dersi_verilir AsyaLina55 25. Haftaya kadar istediğin gibi yat, 25. Haftadan sonra sadece soluna yat demişti doktorum. Doğuma kadar solum çürümüştü
femme AsyaLina55 geçmiş olsun. Benim de sırtım omuzlarım belim ve yanlarim agriyordu. Dun magnezyum verdi doktor ve rahat bir uyku uyyudum