Busemom_3 Selin_23 19+1 deyim 18+6 da gittiğimde 254 gram dedi doktor hafif seyirme kıpırtı hissedebiliyorum sadece 😊
Selinzm Selin_23 19+0 ben de daha hissetmedim aslında ne hissedeceğimi bilmediğim için belki de hissetmişimdir. İlk hareketler neye benziyor ? Çok heyecanlıyım :)
anneolmakzoramagulusuyeter_ Selin_23 22+3 gece 24.00 dan sonra coşmaya başladı iki gündür tam uyicam uykumu kaçırıyor 😁
Iremsusannn Selinzm Ay neye benziyor biliyor musun ben şu an 24 haftalık hamileyim 21 de hissetmeye başladım sanki içinde birşey bi baloncuk pıt pıt ediyo çok güzel yaa😍🫶🏻
Duyguyanecigi Ben 16 haftalıkken gittiğimde 170 gramdı. şu anda 18 haftalık kıpırtı, gıdıklanma gibi hissediyorum ben
Prenses-annesj 18+6 da hissetmeye başladım, ikinci gebeligim şuan 20+2 yiz 🤗 ufak atışlar yapıyor onun olduğunu bariz anlayabiliyorum 🤭🌼 Günü gününe uymuyor bazen çok iyi hissediyorum bazı günler hiç hissetmiyorum
Selinzm Iremsusannn acaba benim gaz sancısı diye hissettiğim şey mi bu sanki sıkışık gaz sancım oluyor bir anda alttan pit pit ediyor , sonra hiç bir şey yok 🥹 demekki herkes farklı gibi de hissediyor olabilir, sağlıkla alalım kucağımıza inşallah