minikmmucizem kızlar 23+5 olduk akşamdan beridir vajenimde ıslaklık var akıntı gibi ama su gibi geliyor basına gelen varmı
MaviK minikmmucizem üşütmüş olabilir misin ? Çünkü ben de akıntıyı ıslaklık gibi hissediyorum bazen ve üşütmüş oluyorum anlıyorum yani diğer türlü de akıntım çok normalmiş. Ama su gibi diyorsun canım bi danış doktora buradan yanlış yönlendirebiliriz suyun sızıyor olabilir ya da enfeksiyon bilemeyiz ki . Devam ederse acilden de olsa hafta sonu bir görün
minikmmucizem MaviK üşütmüş olabilirim ama enfeksiyonda olabilir diye dusunuyorum yinede cevap için tesekkür ederim :)
Ozlem123has minikmmucizem canim ben de 23 2 haftalim bende bugün ıslaklığı his ediyorum şu değilde akintim var korkma
minikmmucizem Ozlem123has bende bu akşam başladım hissetmeye inşallah akıntıdır sıpa fazlasıyla korkutuyo zaten :D
Sevdemmm41 Bende de oluyor sanki dersin işedim camaşırım öle ıslanıyor ama suyum gayet iyi enfeksiyon bi fitil 2 sefer de antibiyotik kullandım gecmedi doktoruma tekrar dinledim endişe etme suyun değil olabilir öle dedi