Canım yeni gördüm Allah sabır versin 3 kayıp yaşamışsın, benim çocuğum yok şuan ama sana çevremden tavsiye vericem, yengem 5 sene üstüne tüp bebek tedavisi ile ikiz doğurdu çünkü normal yolla olmicaktı yani artık, çocuklar 3 yaşındayken nası olsa olmuyor diye zaten korunmazken doğal yolla 3. Ye hamile kaldı. Diğer yengem adetini unutmuştu meğersem 2 aylık hamileymiş doktor doğurmaya gelseydin diye dalga geçti. Kuzenim 13 yaşında çocuğu var ikinci asla olmuyordu sürekli takip stres stres yapıyodu. Doktor bişeyin yok diyodu, oda zaten bi çocuğum var uğraşmicam artık onla ilgileneyim dedi ve hamile ❤️
Bi ablanın 19 sene olmamış tüp bebek olmuş ama şuan kocasından boşanık adam elini kırmış platin taktılar.
Demem o ki üzülmek yerine hayatın tadını çıkar ve bebeğin gelmek istediği zaman gelsin mutlu huzurlu şekilde, ağlama üzülme, işin varsa işine sarıl eşine sarıl, işin yoksa iş yarat kendine, hergün yürü yürüyemiyosan kahve yap kendini şımart, okul oku mesela on numara kafan dağılır yüksek lisans doktora yap, açık öğretme yazıl, ingilizce öğren you tube dan, en az bir dizin olsun netflixten, buraları bırak, buraya kafa dağıtmak için gir takip için değil.. çok biliyon deme valla tavsiye edeyim ben kendim öyle yapıyorum.. üzüldüm içten anladım nası üzgünsün ne olur kendine iyi davran