alparslansmother bebeğine bağlı bu canım. Deneme yanılma olarak birazda bulabilirsin ben ilk sleepy naturelle başladım 4 numaraya kadar kullandım hiç pişik sızdırma yaşamadım. Kızım alerjik ve hassas olmasına rağmen. Daha sonra molfix almaya başladık hala molfix kullanıyoruz , prima , can bebe kızımda pişik yaptı özellikle bel kısmında alerjik reaksiyon gösterdi mesela. Ama çok fazla memnun olan da var belli olmuyor.