ST55 Benim ablam kullanıyordu vitamin takviyesi hamileler için içeriği oldukça temiz güzel bir ürün. Getirtebilirsem bende kendime almak istiyorum. Elenetal 3 ise emzirme döneminde kullanılıyor
Portakalli_kek1 Ben 1 kullanıyorum 3 aydan sonra 2 ye geçiliyor doktorum en iyi folik asit oldugunu söyledi içeriği de iyimiş eczacı da öyle demişti ayrıca