yaşadığım olaylardan sonra tek diyebilceğim normal doğum düşünüyorsanız doktorun pek önemi yok çünki binde bir ihtimalle kendi doktorunuz giriyor doğuma. listede kimin doğumhane sırasıysa doktorun olsun olmasın o doğurtuyor. acile gitmek kendini zorla azar işitmeye çalışmak gibi bişi zaten çok ilgisiz kaba doktorlar oluyor . ben artık mecburi gidiyorum ve kendimi piskolojik olarak doğuma hazırlamaya çalışıyorum maalesefki başka doktor olcak doğumda