Bende istanbuldayım rizedeydim orda hep yağmur olduğu için yaz da olsa çok giydiriyorlardı burda aksini söylüyor zıbın ne kadar alınmalı yeni doğan da bilemidim hemen büyüyo diye çok almamı önermiyorlar bi 7-8 tane yeterli gelirmi acaba hep büyük stokladım ben kıyafetlerini 😂