Tugceplt Yagmursahdam ikinci gebeliğim ilki düşüktü şimdi 38+5 gebeyim kızım olcak inşallah Bursa’dan selamlar kızlar hepinizin yavrusunu bağışlasın Rabbim sizin
Naressmom1644 Anlat bacimmm 🤗🤗🤗 O güzel bedeninde minik mucizenn ne gibi duygu iniş çıkışları yaşatıyor sana 💜💜
Sevda06_05 Yagmursahdam benimde ilk gebelik bu aralara icimdeki kipirdamalari hissettikce aglayasim geliyor cok farkli bir duygu 🤗
Tinkiminki6 Yagmursahdam benimde ilk gebeligim stres kaygı diz boyuydu bende de şimdi 19. Haftatayim çok şükür