Kızlar benim gibi kan değerleri düşük olan var mı kan serumu yazdı doktorum eczaneden alınıyomuş 2 paket yazdı tek paketi 2.814 tl ilaçları da çok pahalı almadım doktor doğumda sıkıntı olur diyo kan da takılabilirmiş bebeğin suyu da fazla bebek de kilolu doğumdan da çok korkuyorum benim gibi olup doğumda sıkıntı yaşamayan var mı