Yagmr000 ben gidiyorum ama sırf Cem bey ilgili diye onun dışında beş para etmez ne ameliyathanesi nede hemsireleri hastane zaten tam bir devlet hastanesi gibi cihazlarda keza öyle ileri seviye değil ben son kez gideceğim haftaya daha sonra gitmeyi düşünmüyorum 400 TL muayene ücreti var ama ultrason cihazı kötü karşıda izlediğimiz ekran bile kötü tavsiye etmem şahsen