Edolili bebde Necati hocaya gidiyorum mümkün olduğunca.O gün Necati hoca yoktu sonucu farklı bir hocadan sıra aldım.Baktı çok şükür bir sıkıntı yok.Darısı size ve herkese inşallah.Şimdi sırada 14 üne Necati hocaya randevum var maalesef şeker yüklemesinde.Kızımda da kendisine muayene gittim çok ilgili,soru sorunca terslemeyen naif bir doktor.