ayseninbeybisi07 Kızlar 24. Haftadayım gebelik şekerinden şüpheleniyorum test yaptıracağım ama merak ettiğim zararları bebeğe ve bana ne gibi bir zararı var onu sorucaktım gebelik şekeri olanlar nasıl besleniyor birde dikkat etmemiz gereken birşey var mı yardımcı olursanız sevinirim ☺️
Polatalemdar ayseninbeybisi07 benim şekerim vardı insülin kullandım düşmedi 37+3 de sezaryen olmak zorunda kaldım bebeğim kalbî hızlı atmaya başladığı için fakat herkes bir olmuyor doktorunuz sizi yönlendiricektir tatlıdan hazır gıdadan pirinç patates filandan uzak durun internete yazın nelerde şeker vsr ona göre de beslenebikirsinzi ama doktorunuz sizi diyetisyene yönlendirir merak etmeyin stres yapmayın stres aşırı yükseltiyor doktorum öyle söylemişti 🌹
Sahnedekimadam Mesela bizim suyumuz fazla canım , erken doğuma sebebiyet verebiliyor,diyet yapıyorum dikkat etmezsem insülin vericekler. Sen neden şüphelendin ki? Benimki pek belli etmemişti
ayseninbeybisi07 Sahnedekimadam ağız kuruluğum var sürekli su içiyorum geçmiyor ödem başladı şimdiden elim ayağım yüzüm kocaman daha test yaptırmadım pazartesi gidicem bakalım ne dicek doktor
femme Sahnedekimadam merhaba benimde sizin gibi gebelik şekeri ve şu fazlalığım vardi 22 . Haftada öğrendim. Simdi 24 u bitirdik. 2 gün önce devlet hastanesine gittim suyun normal dedi sanırım diyet ise yariyor
ayseninbeybisi07 Sahnedekimadam yani olabilir de işte zararı ne onu bilmiyorum o yüzden tedirgin oldum açıkçası
Sahnedekimadam ayseninbeybisi07 Umarım yoktur canım varsa da kontrol altında tutulabiliyor benim yüklememde tokluk 200 çıktı .. yediklerime dikkat ediyorum şuan sınırda devam ediyorum 120 falan çıkıyor tehlikeli endişelenicek bi durum yok yani sadece yediklerimizi sınırlandırmamız gerekiyor
EmyDaisy Sahnedekimadam merhaba nasıl beseleniyorsunuz benimde gebelik şekerim var insülinde kullanıyorum diyetle düşmedi şimdi sabahları 90 ,100 arası yine açlik düşmüyor daha fazla tokluklar iyi gidiyor ama hiç bir şey yiyemiyorum😞 doktorunuzun tepkisi falan nasıl değerlerinize
ayseninbeybisi07 Polatalemdar tamam çok teşekkür ediyorum sizin de elleriniz ayaklarınız şişiyor mu gece yatıyorum sabah şiş uyanıyorum kaç gündür nasıl geçicek bilmiyorum
Sahnedekimadam femme Evet yarıyor bencede şekerim normal çıkıyor çünkü 😊 ama asla eski yediklerimize dönemicez dimi?
Mzzz Canım seni korkutmak istemiyorum inşallahta yoktur internete yazdığında zaten tek tek çıkıyor riskleri. Benim asıl tepkimi çeken daha önce bir postta böyle ciddi bir rahatsızlığı dalgaya alımiş gibi ben artık diyete uymuyorum efendim şu tatlıdan yedim bu tatlıdan yedim diye gülücük emojili yazılar🥺 insan evladını bile bile nasıl riske atar hayret ediyor insan 🥺
ayseninbeybisi07 Mzzz gerçekten öyle malesef bazı insanlar var internette pek bulamadım yaşayıp tecrübe eden varsa diye açtım postu teşekkür ederim
femme Sahnedekimadam ah ahhhh keşke donebilsek. Inan dışarı çıkmak istemiyorum gorduklerimi yiyemedim için 🥺
Sahnedekimadam femme Arada yesek bir şey olmaz ya öyle hemen yükselmez şerbetlilerden uzak dururum da hafiflerden yenebilir bence 🤭Yaz meyveleri gelse tatlı ihtiyacımız biraz olsun gider aslında
femme Sahnedekimadam benim diyetisyenim haftada bir kere oglen gibi sutlu tatlı yiyip yürüyüş yaparsan olur dedi 💕
Sahnedekimadam femme Allah razı olsun😄 canım sen nasıl ölçüm yapıyorsun ? İlk lokmadan sonra 1 saat mi yoksa yemek bitiminden sonra 1 saat mi?
Ruhsuz Hamilelikte şeker. O kadar zor ki ,her şeyi sinirlandirdigimiz için malesef çok az seçenek kalıyor ,Rabbim herkese şifa versin 🤲🤲🤲Normal şekeri olanlara da Rabbim kolaylık versin şafi ismiyle şifalar versin 🤲🤲🤲
femme Sahnedekimadam yemek bitiminde sonra bir saat bekliyorum 5 dk evde volta atıyorum olcuyorum 😄 113 çıktı bu aksam