Kızlar merhaba ben şuan kendi polikinliği olan bir doktora gidiyorum doğumla ilgili konuştuk 6.ayımdayım zaten yeterince yüklü miktarlar ödedik oraya aşılama oldum 1200 tl de muayene ücreti veriyoruz ama doğumla ilgili konuştuğumuzda beynime kan sıçradı resmen.Doğum yaptıracağı hastanenin güncel doğum fiyatı 9700 TL imiş.Ama doktorun bize dediği benle birlikte işte ilk aşıları ile birlikte doğumdan hemen sonra ilk bebek kontrolü fln 30.000 Tl dedi bana çok ama çok geldi yani ben gitsem direk bu doktoruu almadan hastanede 3 kere doğururum anasını satayım eşimle konuştum biz dedim keriz miyiz bu adama bu kadar yüklü bir mikta vericez doğumdan da fazla doktorumuz değiştiririm kuzenimin çok memnun olduğu İzmir EGEPOL hastanesi var orda 14 bin liramı veririin yarı fıyatına doğururum dedim.Sizce ne yapmalıyım doktora ayrıca para veriliyor mu hastanenin doktoruyla yaptığında yoksa herşey 14 binin içinde mi oluyor lütfen bana yardımcı olur