emir_01 ben ilk 25 ile öğrendim sonra 5’e düştü kanama başladı beş gün kanama sürdü sonrasında kan vermedim test yaptım tek çizgi çıktı sıfırlandığını öyle öğrenmiştim.
Bilemiyorum ki kimyasalda kanama bitiminden sonra ara ara kanama yaşayanı duymuştum birşey söylemek yanlış olur bence iki üç güne bir kan testi daha verin sıfırlandı mı yükseldi yoksa hiç mi değer düşmedi bilemedim