Ozlem77 ben fakülte hastanesindeki perinatoloji takipliydim ama 2 ultrason odası vardı kadın doğuma dair herkes bu odaları kullanırdı makineleri de öyle diğerlerinden farklı iyi birşey değildi hatta bana ultrason kağıdı bile vermiyordu makine bozuk diye 😂 yani gittiğiniz hastanenin şartlarına göre değişir ama makine haricinde perinatoloji kadın doğumun bir üst bölümü olduğu için tabi daha bilgili yorumlar