@K-- iyi de zaten o bebeğin cinsiyeti daha embriyo oluştuğunda belirlenmiştir ki. Eğer çocuğunuz kız olacaksa, böyle dualar ederek kimlik karmaşası yaşatacaksınız çocuğa,hayata köklenmede sorunlar yaşayacak, istenmediğini hissettiği için de bir çok olumsuzluğu daha anne karnındayken yüklenecek. Bunu ben değil bu konu hakkında bilgi sahibi olanlar söylüyor.Araştırırsanız göreceksiniz zaten.