Kızlar 25+2 haftalık gebeyim bugün öğlen suyum geldi apar topar hastaneye geldik yatisim yapıldı öğleden beridirde 1 cm acikligim var ağrım sancım hicbirseyim yok ama su bitme noktasına gelmiş bu haftalarda olup aynı sorunu yaşayan var mı umut dolu şeyler yazmanıza öyle ihtiyacım var ki dualarınıza talibim 🌹