gk123 Busiko ben saat 12yi geçmesiyle 38 haftalık oldum ancak son 1 haftadır sayı olarak az hareket var ama hareket edince de kendini hissettiren belirgin hareketleri var sağlam vuruyor yani. Yeri daraldı artık o yüzden böyle oldugunu düşünüyorum
CayGetireyimMi Busiko çok normal değil iti takip edin normalden çok farklıysa ve hiç yoksa Dr a gidin. Dr bile normal dese değil. Kontrol edin. Dr lar abartıldığı düşünüp normal diyor direk. Bunu göz önünde bulundurun. Sağlıcakla kavusun 💞
Busel Busiko bende olmadı ama ebe 2 gun önce uyardı artık yeri daraldı hareketler azalabilir hiç hissetmezsen baktir dedi
Seherak Tam 37 haftadayım hareket azalıyor yeri dar ama gün içinde mutlaka kontrol edin bikaç kez illaki edıyor
ipekmom_ Busiko benimde artık eskisi gibi değil, dünden önceki gün az ve öz hareket etti, dün ise hiç yerinde durmadı şuan hala öyle, yeri daraldığı için sanırım eskisi gibi değiller artık, ama güçlü vuruyor canım acıyor 🙈