SumruLina 28 ama tabi şeker var birde üzerine tansiyon eklenince şafak erkene çekilecek gibi. 23 Nisan diye plan yapmıştık ,şuan daha öne çekme ihtimalimiz var. Heran olabilir 2 günde bir kontrol. Dua edin kizlar
Sedabah Son 30 ❤️ ama kiminle konuşsam herkes 37-38. Haftada doğum yapmış etrafımda, bende de gebelik şekeri var şu an sorun olmasa da o da biraz erkene çekebiliyormuş. Her an olacakmış gibi tetikteyim