imrnx bana acilin yazdığı prilamda gebelik için diye seçenek açılmadığı için ücretli dendi eczanede. Sonra sağlıkocağjnda tekrar yazdırmıştım gebelik için diye seçmişti doktor. Ücretini 200 istemişlerdi sağlık ocağından sonra 35 lira ödedim. Yani ücret sorun değilse yazarlar