Bende 14 haftalık hamileyim 3 gün önce hava güzel diye şöyle bi yürüyüş yapıyım dedim 10bin adım attım. 3 gündürde ayak bileğimden başlayıp nerdeyse dizlerime uzanan ağrı var. Sanırım uzun dönem hareketsiz kaldım bunun sonucu olabilir hamlamış vücudum. Zaten hamlık ağrısı gibi spora başlarsında kas ağrısı çekersin ya onun gibi. Mide bulntısıydı şuydu buydu derken ben biraz hareketsiz kalmıstım ondan olabilir