Esradmrci10 Gebeliğimi yaklaşık 4 haftalıkken öğrendim o zamana kadar sigara kullandım. Benim gibi olan anne adayları doktora sordu mu acaba bir problem yaşar mıyım?
DuyguKays Esradmrci10 ben de 5 haftalıkken öğrendim çay kahve sigara hamile olduğumu bilmediğim için normal sıklıkta devam ettim, benim daha küçük ama doktor boyu,suyu gayet güzel dedi sağlıklı görünüyor dedi
Zhrkrc Esradmrci10 ben de kullandım. Öğrenir öğrenmez bıraktım. Bir sorun yaşamadım çok şükür. Şuan 21 haftalığız
Kahyaasena Esradmrci10 bende içmedim hamile olsgmu öğrenince tiskindim simdi 8 aylığım 2 aydır sigaraya basladim gene ya
RNurr 30 haftalık oldu mallesef hala kullanıyorum doktorum kontrollerde herhangi bir sıkıntı olduğunu söylemedi
Baharyesilfidan HTSY-3535 ay bende hamileyim bebeğim erkek varta sigarı elime aşıp çiğnemek yutmak istiyorum