Mucize18 kaç haftalık hamilesin. Nst önemli ya yaptırmadan cikmasaydin keşke. Ben 40+1 im Gebze’de oturuyorum hastanem Pendik’te normalde 72 TL veriyorim. Bugün yakın nst cektireyim doktora atayım pendik e kadar gitmeyeyim dedim. Gebze Yüzyılda 200muş çok nst sok oldum. Ama yaptırdım mecbur.