Benim rahmimde perde vardı ilk zamanlar kanamalarım filan da oldu gebelik ilerledikçe sıkıntılar çoğaldı sizi üzmek istemem kesinlikle yinede kötüyü asla düşünmeyin ben kendimde çok zayıfım bebek sıkıştı büyüdükçe bende birde plasenta da sürekli olarak büyüyordu ve yapışmış karnıma ve erken doğum oldu maalesef daha sonra kendimi biraz toparlayınca ameliyat oldum 3 ay sonra rahim filmi çektirip düzelmiş mi diye bakıldı sorun yoktu 6ay sonrasında çok şükür hamile kaldım tekrar çok korkarak ama bir o kadarda isteyerek şimdi gebeliğim devam ediyor çok şükür az bir zamanımız kaldı