Kerimegeninannesi Ben aldim bi kac kiyafet memnun kaldim. Bi tanesi guzeldi ama kokuyodu, yikayinca gecer fiyatina gore gayet ok. Ikinciside cok ucuz oldugu halde cok kaliteli cikti cok sasirdim. Ogluma da bi pijama almistim guzeldi ama cabuk eskidi. O fiyata normal. Cogunluk bi beden kucuk geliyo. Ama mutalaka yorumlara bak zaten ayrintili yorum yapanlar oluyo. Cogunlugun memnun kalmadigi urunh kesinlikle almiyorum. Memnun kalinan urunler zaten kendini belli ediyo