Angelmom_ Sabah 9 da verilen suni sancıyla aksam 6 bucukta normal doğum yaptım. Cok zorlu bi surec gecirdim bir an yapamicam sandim cok tovbe ettim bidaha cocuk yapmam diye ama çatala gecince yarım saatte cıkardım cok ağrılı zordu ama çıktıktan sonra bi rahatlama bi mutluluk ben yapabildim diye gurur duydum. Allah herkese bir çırpıda dogurmayi nasip etsin :)
Merveomrum Neye göre suni sancı verdiler acaba 39+4 oldum , iki gündür kasilmalarim var , ara ara belime regli ağrısı gibi ağrı giriyo , kasığımda aynı şekilde , ama daha hastaneye gitmedim
Angelmom_ Merveomrum canim ben 37+5dim sancıyla gittim duzenli sancı vardı ve 3 cm acilma yatiraim dediler yatinca kendi sancilarimla acigim 4 felan oldu çatında musait dediler beklediler daha acilma olmayinaca sabah suni verildi aksama dogurdum, ama tavsiye edmem suni sanci kadar çileli bisey yoktur net
Merveomrum Angelmom_ ilk hamisligim benim işte sancılarım sıklasana kadar evde bekliyorum , teşekkür ederim 🤍