Bu gün çatı muayenesi oldum çok acıdı ( bu kişiden kişiye değişir ) ve Nst girince kızımın harekleri az diye yatış verdi doktor ve açılma var mı diye alttan muayene etmek istedi ama hem korktuğum hemde canımın acıdığı için baktıra mıyorum korktuğum için kasıyorum😔 ne yapacağım benim gibi olup normal doğum yapan var mı