Bircanyavuz270 benim hep düzensizdi. 16 temmuzda en son reglimi olmuştum o da zaten adet söktürücü ile olmuştu. Sonrasında Ağustos ayında olmam gerekirken olmadım test yaptım negatifti ultrasona da girdim bir şey çıkmamıştı sadece ultrasonda baktığında yumurtalıklarımın çatladığını söylemişti ama yine de regli olmadım aksine kum döktüğümü söylemişti. Eylül ayında bir daha kontrole gittiğimde hamile olduğumu öğrendim