Merhaba hanımlar
Öncelikle sorum saçma olabilir ama ben normal alaturka tuvalette tuvaletimi artık yapamıyorum ıkınırlen çok zorlanıyorum. Klozette daha çok rahat yapıyorum. 22+2 günlük hamileyim karnım baskı yapıyor ve vajinamda ağrı hissediyorum normal mi?