Fatma-dmr Magvital 365 kullanan var mı aranızda akşam saatlerinde içiyorum ben gerçi ilk defa bugün başladım bu saatte içtim tadı da çok güzelmiş 😂benim karnımda kaşıklar olduğu için verdi döktür 19.haftamiza gircez
cauuv1 Fatma-dmr ben kullanıyorum yatmadan gece içiyorum tadını bende cok begeniyorum 3 günde agrıları geçiriyor mükemmel icatt
hilal3407 Kullanmadan önce ağrı kramp ve kasılmalarım oluyordu hepsine iyi geldi rahat ettim🌿gece yatmadan önce içiyorum