Merhabalar arkadaşlar 2 li tarama testim 1/ 140 cıktı doktorum riskli olabilicegini söyledi eşimin ailesinde de oldugu için kalıtımsal bir hastalık olabilirmiş 3 lü tarama testinde risk düşük çıktı nipt testi yaptırdım ama kaygılarım devam ediyor varmı böyle olanlar? Ailede de down sendromu olduğu için ihtimal daha mı yüksek oluyor ?