Valla gaz kabızlık ne ararsan var şiştim resmen. Önceden kayısı çayı içer rahatlardım şimdi hersey yasak. Bide kan ilacı kullanıyorum hepten hat safada yaşıyorum napcağımıda bilmiyorum. Ama gebelikde kabızlık ve dolayısıylada gaz cok normal hormonlardan dolayı bağırsaklar tembelleşiyomuş