Arkadaşlar merhaba, birkaç gündür geceleri çok kaşıntım oluyordu vücudumda. Araştırdığımda kolestaz olabileceğini öğrenmiştim bugün tahlil yaptırdım ALT değerim yüksek çıkmış. Kolestazı olan var mı? Hangi değerin üstünde sıkıntılı oluyor bilen var mı? Kolestazı olan varsa nasıl bir süreç yaşıyor bilgi verebilir mi? Doktor randevum yarın, soracağım ama içim rahat etmedi bir türlü bekleyemiyorum internette hiç iyi şeyler okumadım😐