FatosNazim53 Ozge111 Kız senin zamanindayken bende öyle diyordum valla ama inan zaman çabuk geçiyor. 36 haftaya gelince haber ver 😁
FatosNazim53 Ozge111 ooo en heycanli zamanlardasin. Hareketlerini hissedince daha heycanli. Şuan benim zamanima gelince yorgun bitkin 😁
Ozge111 Oznr001 iğnenin ucunu yukarı çevirip bir kaç kere parmakla vuruyorum klasik hemşire yapılışı zaten belli oluyor
Nese92 Birmelekbinsukurabbime ben 25 haftaya kadar karından vurdum sonra bacağa geçtim belli bir haftadan sonra karından vurulmayi tavsiye etmiyor doktorlar gergin olduğu için tutulmuyor da zaten 🤗
Birmelekbinsukurabbime Nese92 doktorunuz neden tavsiye etmedi acaba benim doktorum aksine karından vurulmanin diğer yerlere göre daha az acısız ve çabuk etkili olacağını söyledi ben hep karından yapıyorum
Nese92 Birmelekbinsukurabbime gergin olduğu için sıkarak yapamıyorsunuz iğneyi o yüzden başka sebebi var mı bilmiyorum ama belli bir aydan sonra göbekten önerilmiyor diye biliyorum yanlisda olabilir tabi 🤣
Birmelekbinsukurabbime Nese92 banada aksine doktorum diğer yerlere göre göbeğin en etkili yer olduğunu söyledi 😂 ben en başından beri göbekten vuruyorum