Ozge111 ben yurtdışındayım burdaki hemşire, iğne uygulamayı gösterirken havasını almadan yaptı iğneyi, eve geldiğimde de bununla ilgili çok video izledim orda da havasının alınmaması gerektiği söyleniyordu. Hatta özellikle bunu söylüyorlar, dediğim gibi siz yine de sorun.