Sibell95 Kendi doktoruma şükrettim bu doktorlar ne cok kiloya takıntılılar ya😂 16 kg aldım daha 6-7 haftam var doğuma , muayene her gittiğimde ay gebelik sana cok yakıştı kilo almışsın yakışmış diyo😂😂😂😂😂 canım doktorum ya 💃🏻 🫠 kilomu dahi ölcmüyo desem . Bebeğimin sağlığı da bende gayet iyiyiz. senin kilonu da abartıyo ay bana bu stresi yaşatan doktora gitmem ben şahsen