Hamisanneee1 Merhaba kızlar 😊 5 haftalik gebeyim 2 haftadır geçmeyen öksürük var artık öksürmekten kasıklarım ağrıyor. Çok korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye sizlerde bu durumu yaşadıysanız öksürüğü geçmesi için neler yaptınız önerilerinizi bekliyorum 😊
Aselhumaninannesi Hamisanneee1 hamileliğiniz yeni size tavsiyem doktora gözükmeniz öksürük kolay kolay geçmiyor geçmiş olsun
Glsm16h Ayni zamanda bende o sekilde felaket oksuruge yakalandim bol meyve ve kozalak surubuyla atlattim