canselnzm 30+3 ten merhaba kızlar mide yanması yaşayanınız var mı? Özellikle yattığımda oluyo ve midemde değilde boğazımda hissediyorum ne yapmam gerek bu hissi azaltmak için yardım edin lütfen
68selda06 canselnzm yaşamayan varmi diycen canım evet ben 37 haftalık hamileyim erkengaftalarda başladı hala devam ediyor surup içiyorum bi süre rahatlatıyor
canselnzm 68selda06 yaa berbat bişey o an canımı veresim geliyo 😣😣😣 şurubum yok ama evde yapabileceğim bişeyler varmı ?
68selda06 canselnzm süt varsa süt iç dış macunu da iyi oluyo bi süre hafifletiyo ben öyle yapıyorum macun yuttuğum Bile oldu 🤭
canselnzm 68selda06 sütü denerim olmadı sütü sabah içiyodum gece yatarken içerim daha iyi olur hem yanmaya iyi gelir