Bende 28 hafatalik ikizlere hamileyim bende ayni sorunu yasiyorum daha once oldugundq hemen hastaneye gittim nts ye baglandi ama dogum sancisi falan gecmedi hatta sanci hic yoktu ben kendimi takibe aldim bir sure ani harekette gazli yiyeceklerde birde kendim kasilmissam onlarda sertlrsiyor