Beyzanurr53 doktorlar bazen gereksiz tavir takiniyorlar. Benim doktorum da gecen hafta kontrolde biraz geri kalmis ama her sey yolunda dedi 33+6 haftalikti 2 kilo 160 gramdi aslinda her yerde yazana gore normal ama oyle dedi bende panik oldum . O yuzden stres olma hic bebisin etkilenir annesi . Saglikli beslenmene devam et yakalar insallah her cocuk tombul olcak diye birsey yok 🌸