aysenurcft mayıs ortası doğumum ikinci gebeliğim. yenidoğan 3 takım aldım. 4 takım 1-3 ay, 4 takım da 3-6 ay yazlık aldım ama pijamaları uzun aldım. 2 tane yenidoğan zıbınla 5 tane 3 ay aldım. Zıbınlar kolay kolay küçülmüyor. Oğlumda nerdeyse hiç alışveriş yapmamıştım hep hediye gelmişti. Ama bu sayılarda kullanmıştım diye kızıma da öyle aldım. 6 aylık olduktan sonra çok kıyafet gidiyor ama 6 aya kadar sadece kakası kaçarsa çabuk kirleniyor.🌸