1Bebegimiz Selam arkadaşlar 26. Haftadayım bebeği bazı günler çok bazı günler az hissediyorum bu normal mi?
kkadereraslan 1Bebegimiz bende 25 haftalığım bende de oluyor aynısı bazı günler inanılmaz hareketli ama bazı günler aşırı sakin
saitkereminannesi02 1Bebegimiz çok hareketli bebe de var eşim bile gülüyor karnıma bakınca 24 haftalık bu arada
Bettyy58 Bende 32 haftadayiz hala öyle bir hafta çok hareketli ise diğer hafta az hareketli demekki normal doktorda perinatolojiye yönlendirdi bu ara az hissediyorum deyince ama binproblem görünmedi çok şükür