Kızlar 31+2 haftalık ikinci bebeğime hamileyim idrarda ürik asit 35 çıkmış doktorum 3 hafta sonra geldiğinde sonuçları gösterirsin dedi, bu değerin yüksek olması ne anlama geliyor internette gebelik zehirlenmesi falan yazıyor endişelendim bilenler yardımcı olabilir mi ilk defa başıma geliyor