Merhaba kızlar 9 gün önce sezeryan doğum yaptım fakat son 4 gündür dişlerimin hepsinde çok felaket bir ağrı var geçmiyor dişçiye gittim antibiyotik verdi etki etmedi başına gelen var mi ne zaman geçecek bu durum doğumdan kaldı ne yapmam lazım artık dayanamıyorum bu ağrılara hepsini çektirmek istiyorum