Selam anneler☘️ 17+2 haftadayim kanamam oluyor ama bebek iyi. Rahimde polip var dediler ve daha önce hic yoktu hamilelikte olusmus dedi dr, kan artisi olup rahim büyüyor diye hormonlar sasirabiliyor.. sizinde basiniza öyle bisey geldi mi ve ya genel anlamda polip le bi bilginiz var mi??