Secily Kızlar selam 32 haftalıgım doktor bugün tam idrar istedi tahlilimde keton pozitif çıktı. Bilenler yazabilir mi çok önemli bir şey mi? Doktorum da henüz dönüş yapmadı telaşlandım buraya sorayım dedim başına gelen var mı?
Secily Anneolacak tahlili verdiğimde biraz açtım evet ama beslenmemde veya sıvı alımımda bir sorun yok
Yagmr05 Secily aç olduğunuz için pozitif. Aynısı o haftalarda bendede çıktı telaş etmeyin önemsiz 😊 bnde sordum açmı verdin idrarı dedi doktorum evet dedim ondanmış
Anneolacak Cunku anne adayi yeterli beslenemediginde ve vucudu susuz kaldiginda idrardaki keton yukselir. Iki gun serum takviyesi verildi bana ve vitamin ama daha 6+3 teydim