Bende çok kararsızım. İlk ayda doktora sorduğumda kesinlikle başka şekilde hallet demişti, düşük tehlikesi var diye şimdi 15 haftalığız. Şimdiye kadar hiç jilet yada başka birşey kullanmadım, hep ağdaydı. Riski atlattıgım için yaptırmak istiyorum ama emin olamıyorum.